Jump to content

Blu3HaSky

Members
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Blu3HaSky

  • Rank
    Membru Nou

Recent Profile Visitors

94 profile views
  1. iarasi dau de tine :))) salut si bun venit
  2. activitate sa faci ..spor cu gradul !
  3. Frumos ....cam mult blur pe text !#kw
  4. Bine ai venit in comunitatea Vipgame ! Speram sa te distrezi alaturi de noi ! Staff-ul mereu iti va fi alaturi la bine si la greu ! In caz ca ai o problema/nelamurire, contacteaza un membru din STAFF! Iti uram sedere placuta !
  5. nu am cuvinte ! #blanaoo
  6. Two Point Hospital a fost un joculeț foarte frumos, fiind chiar considerat unul dintre cele mai bune lansate anul trecut, dar parcă îi lipsea ceva. Deși era o copie foarte fidelă a legendarului Theme Hospital, ducea lipsă de câteva trăsături a jocului clasic, a căror absență se făcea simțită după ceva timp. Una din acele trăsături își va face apariția săptămâna viitoare, sub forma a ceva numit The Superbug Initiative. Și ce exact este această trăsătură? Scrie în titlu, așa că nu înțeleg de ce vă puneți acea întrebare. Two Point Hospital va primi un mod cooperativ ce va permite jucătorilor dornici să conducă un spital la un loc posibilitatea de a face tocmai asta. Modul nou promite să adauge o serie de provocări suplimentare ce vor necesita atenția mai multor manageri iscusiți, sau măcar a unuia iscusit și câtorva care nu vor da foc clădirii atunci când cel principal nu se uită. Mai apar apoi și proiecte de cercetare globale, la care puteți contribui alături de fiecare alt jucător. Dacă nu aveți răbdare să jucați The Superbug Initiative pe 30 aprilie, puteți actualiza jocul la varianta beta de pe Steam, și veți avea acces la varianta aproape finală a noului update. sursa : https://zonait.ro
  7. Pe vremuri, sigla celor de la Electronic Arts afişată la începutul unui joc era o garanţie a calităţii respectivului titlu; în ziua de azi însă, EA a devenit un soi de “piază rea”, căpătând alura unui veritabil devorator de studiouri şi francize, numeroase echipe şi serii de tradiţie fiind fie desfiinţate de publisher, fie trecute într-un obscur plan secundar. Nici cei de la Criterion Games nu au scăpat neafectaţi, iar jocurile care au definit acest studio – cele ale deosebit de apreciatei serii Burnout – au rămas uitate într-un ungher întunecat, pe unde mai umbla poate doar fantomele celor nostalgici. Ce-i drept, cel mai recent titlu Burnout a primit o recentă ediţie remasterizată – Burnout Paradise Remastered –, însă, după cum o zice şi proverbul, cu o floare nu se face primăvară. Din fericire, nu toţi foştii membri ai Criterion Games au decis să depună armele, un mic studio independent – Three Fields Entertainment – ridicându-se din cenuşa celor care, parcă în altă epocă, ne încântau cu termeni precum takedown, road rage sau dominator. Noul început nu a fost tocmai facil pentru Three Fields Entertainment (echipă formată din numai şapte persoane), primele lor jocuri lansate sub noua titulatură nefiind tocmai demne de laudă. Însă au fost suficiente pentru a bune bazele lui Dangerous Driving, titlu pe care îl putem numi, fără rezerve, un adevărat succesor spiritual pentru seria Burnout. Din păcate, şi componenta sonoră din Dangerous Driving a avut de suferit, multe dintre sunete fiind parcă preluate direct din Burnout, iar altele nefiind tocmai reuşite (cum este cel de foc arzând care se aude constant când boost-ezi). De asemenea, în afara melodiei din meniul principal, producătorii au luat decizia de a nu include niciun fel de muzică în Dangerous Driving. Cei care deţin un cont premium de Spotify îl pot folosi în joc cu playlist-urile preferate. Nu la fel de norocoşi sunt cei abonaţi însă la un alt serviciu de music streaming, cum ar fi Apple Music sau Deezer. Per total, Dangerous Driving este un joc al contrastelor: pe de-o parte, reînvie o formulă arcade clasică, cu un gameplay fluent, rapid, satisfăcător, un veritabil tribut adus titlurilor Burnout de altădată; reversul medaliei este reprezentat însă de bugetul de austeritate pe care producătorii l-au avut la dispoziţie pentru acest titlu, evident mai peste tot, pornind de la sărăcia meniurilor, trecând prin aspectul grafic mediocru, lipsa muzicii şi culminând cu numeroasele bug-uri şi glitch-uri. În aceste condiţii, luând în considerare şi costul un pic cam piperat al jocului (30€), nu putem recomanda Dangerous Driving cu inima deschisă decât fanilor înrăiţi ai seriei Burnout. Cel puţin până la inevitabila reducere de preţ şi apariţia DLC-ului multiplayer. sursa : http://jocuri.go4it.ro
  8. Apple cheltuiește sute de milioane de dolari pentru a obține jocuri în exclusivitate pentru noul serviciu de gaming Arcade. Astfel, Apple arată că ia în serios jocurile video și că acestea ar putea aduce profituri generoase în viitor. Poate atenția mass-media se află pe serviciul de streaming TV+, însă jocurile s-ar putea dovedi a fi o sursă de venit mai importantă pentru companie decât serialele. Câteva persoane din interiorul companiei au confirmat pentru Financial Times că Apple vrea să cheltuiască câteva milioane de dolari pe fiecare joc dintre cele 100 ce vor fi selectate pentru lansare pe Acrade. Asta înseamnă un buget de peste 500 de milioane de dolari. De asemenea, odată cu acestă investiție masivă a Apple crește și competiția în industria jocurilor, unde jucătorii consacrați ca Sony, Microsoft, Nintendo trebuie să se lupte cu Google, Tencent și acum și Apple pentru a obține jocuri în exclusivitate. Unii analiști susțin că veniturile din Arcade ar putea deveni un business de zeci de miliarde de dolari pentru Apple, în doar câțiva ani. Dar pentru a se impune pe piață, Apple trebuie să investească și mai mult fără a avea vreo garanție că platforma va avea succes. sursa : https://playtech.ro
  9. Piața IT din România a explodat în ultimii ani, mai ales prin multinaționale. Dar cum arată lumea asta pentru o companie locală? Asta am încercat să aflu de la un antreprenor român. „România a fost și rămâne sincronizată cu evoluția din domeniul tehnologiei informației”, mi-a spus Sorin Cosmescu, CEO EXE Software, despre revoluția tehnologică în care ne regăsim cam o dată la un deceniu. Uneori e mai mare, alteori e mai mică, dar o revoluție oricum. El a fondat compania pe care o conduce în 2001, cumva la începutul internetului așa cum îl înțelegem acum. În urmă cu 18 ani, soluțiile software de business pe care le dezvolta compania sa erau preponderent de tip Windows desktop. Conectivitatea era asigurată prin modem și, ei bine, ideea Bring Your Own Device (BYOD) era un pic îndepărtată. Cosmescu a declarat că, în 2007, odată cu lansarea iPhone, industria s-a schimbat spre ceea ce vedem acum. Compania sa a trecut la dezvoltarea aplicațiilor pentru dispozitive de acest tip. În prezent, esFields, soluția de colectare raportare de date de pe teren, e funcțională pe platforme Android, iOS și Windows. În ce moment al industriei ne regăsim acum? Acum e evidentă necesitatea de adaptare rapidă a companiilor la solicitările unui mediu de business din ce în ce mai concurențial. Din 2011, metodologia Agile a fost asimilată și integrată între metodologiile standard de dezvoltare ale EXE Software. Tot despre adaptibilitate, versatilitate și viteză de reacție vorbim și în cazul cloud computing. Vremea marilor investiții în infrastructură, hardware și licențe a trecut. Soluțiile pe care le oferim, în prezent, sunt sub forma unor accese la platforme software dedicate, în cloud, cu zero costuri de administare și întreținere. Inteligența Artificială (EA), Internet of Things (IoT) și Video Communication sunt zone care au căpătat o tot mai mare amploare. Implementarea 5G ne va aduce și ea multe multe surprize plăcute în următorii ani. Care au fost cele mai mari probleme ca antreprenor în România? Cred că ar fi cumva nedrept să vorbim de probleme ca antreprenor în zona de IT în România. Întregul IT românesc beneficiază și astăzi de scutire la impozitul pe salarii. Cu ce se diferențiază România față de alte piețe în zona tehnologiei? Dacă vorbim de zona multinaționalelor, acolo unde ne defășurăm în principal activitatea, nu sunt diferențe majore, față de alte piețe. Putem vorbi chiar de un plus pentru piața din România, unde întâlnim mai mai multă flexibilitate, mai multă energie și mai mare orientare către obținerea de rezultate. În zona antreprenorilor români e dificil, la început, până când reușești să îi convingi că investiția în soluțiile tale le va aduce beneficiile așteptate. Ulterior, lucrurile devin chiar extraordinare. Apetitul pentru tehnologia avansată, spre nou și spre eficientizarea proceselor interne cu ajutorul tehnologiei este mult mai puternic, comparativ cu ceea ce întâlnim în alte piețe. Ce înseamnă succesul? După perioada comunismului, în care totul a aparținut și a fost controlat de stat, s-a deschis o zonă liberă imensă, cea a inițiativei private, în care fiecare român cu spirit antreprenorial a avut câmp deschis, cu șanse mari de reușită, mult mai mari decât în alte țări. Efortul major a fost acela de a acoperi lipsa educației antreprenoriale, iar cei care au reușit să facă acest lucru au avut succes. Cei care au încercat să o facă „pe ocolite”, fie pentru că nu puteau altfel, fie pentru că își doreau să parvină repede, au avut poate și ei parte de succes. Dar s-a dovedit sau se va dovedi, mai devreme sau mai târziu, că nu a fost decât unul temporar. Eu mă ghidez după câțiva indicatori: profit, an de an, creștere sănătoasă și continuă a cifrei de afaceri, parteneri și colegi extraordinari să aibă încredere și să-ți fie alături, peste 95% clienți care să-ți rămână alături, ani mai târziu, să nu întârzii o zi cu plata salariilor și a taxelor, timp de 18 ani, să livrezi soluții și servicii pe cinci continente, să fii permanent la zi cu ultimele tendințe din industrie, să ai încredere că poți și să încerci tot timpul să fii acolo, între cei mari. Și care-i formula eșecului (în România și în industria asta)? E foarte greu să vorbești despre o așa-numită formulă a eșecului, pentru că orientarea mentală este direcționată cu totul în celălalt sens. Vă sperie viitorul, în contextul schimbărilor din țara noastră? Este suficient să ne uităm în jurul nostru și, fără o analiză tocmai profundă, să constatăm că pentru România nu există decât un singur drum de urmat. Nu avem de ce să ne temem, căci, din fericire, acest drum este unul către o destinație cât se poate de pozitivă. Ceea ce se întâmplă acum nu face decât să ne întârzie ajungerea la acea destinație și, din păcate, vom vorbi despre alte generații de „sacrificiu”. Peste 15-20 de ani, vom avea toate autostrăzile mult visate și altele, însă disperarea vine de la faptul că am avut toate condițiile să le fi avut aproape pe toate, încă de astăzi. Cum vă recrutați angajații și cum îi pregătiți (sau reprofilați în funcție de nevoile pieței)? Toți cei care activăm în industria IT trebuie să fim atenți la tot ceea ce se întâmplă în piață, să ne alegem cu grijă direcțiile de dezvoltare și să ne stabilim obiective pe care să le urmărim cu consecvență. Nu am fost puși în situația să ne reprofilăm, însă actualizarea cunoștințelor pe direcțiile prestabilite o facem permanent, prin cursuri interne sau susținute de firme specializate, abonamente la diverse site-uri, proiecte interne de dezvoltare pentru validarea și aprofundarea unor noi tehnologii și altele. Cum s-a schimbat învățarea datorită tehnologiei? Baza cunoștințelor în domeniul IT a început să fie formată încă din licee și se consolidează în facultățile de profil. Este important ca aceste cunoștințe să fie temeinic aprofundate, căci fără ele e foarte greu să te poți aștepta la o evoluție către standardele de programare cerute în EXE Software. Atitudinea contează și ea foarte mult, iar suficiența, superficialitatea, reticența la nou sau la învățare continuă nu te recomandă pentru a-ți găsi un loc în echipa noastră. În tehnologie, cei mai mulți se raportează la companie, la succesul ei, iar resursa umană e undeva într-o masă: angajați. EXE Software susține că impune un standard în muncă, și în domeniu, așa că am vorbit cu Teodor Moderău, BI Developer, ca să aflu cum se văd lucrurile din perspectiva unui angajat. Când vine vorba de lumea tehnologiei, ne uităm și ne minunăm de cum trăiesc angajații în corporații gigant la Google sau Facebook. Cum e cultura companiei EXE Software? Consider că pune accentul atât pe acomodarea angajatului în firmă, cât și pe dezvoltarea profesională a acestuia. Fie că vorbim de certificările pe care le pune la dispoziție, fie de posibilitatea de a „migra” în alte departamente. Ce îngreunează viața de programator și le-ai spune altora care se pregătesc pentru o așa meserie să evite? Cred că superficialitatea și mentalitatea de „pe repede înainte” îngreunează lucrurile. Uneori, interpretarea, tratarea, cât și implementarea unei cerințe noi de funcționalitate poate fi pripită, doar pentru că programatorul a considerat că a înțeles pe deplin cerința și și-a organizat deja un plan de implementare. Pornind pe acest drum, atunci când lucrurile încep să ia formă, își dă seama ori că modalitatea aplicată împiedică altă arie, ori că un amănunt din cerință a fost omis. Așa se face că un programator riscă să își facă viața mai grea, iar analiza aprofundată în cele mai multe cazuri este cheia pentru a evita rescrierea și pentru a reușit lucrurile din prima încercare. Există viață după birou? Media zilnică de ore petrecute la birou – până în 10 – poate influența asta, dar cred că depinde de fiecare cum își organizează timpul liber și prioritățile. Da, există viață după birou, dar este limitată și ține de fiecare cum reușește să scoată tot ce este mai bun din aceasta. Cât contează creativitatea în viața unui programator? Ca în orice alt domeniu de activitate, chiar și artă, contează mult să nu cauți „să reinventezi roata”, ci să îți propui să aduci un plus de valoare la ceva ce deja funcționează, având în vedere rolling start-ul la care iei parte. În zona de creativitate intră și calitatea și gestionarea muncii de zi cu zi: cum este structurată și cum o poți eficientiza, lucruri înspre care cred că „tragem” cu toții, încât să obții mai mult timp pentru a trata alte task-uri sau poate pentru dezvoltarea profesională propriu-zisă în segmentul în care activezi. Pe lângă job, activezi într-o trupă rock. Cum le-ai ales pe cele două? Chiar dacă sunt două lumi complet diferite, ele se leagă mai mult decât ai crede. Atât IT-ul, cât și teoria muzicală au ca știință de bază matematica. Apoi, există o libertate a exprimării pe care le încurajează ambele domenii. Fie că scrii o aplicație sau orice bucățică de cod, fie că scrii o piesă sau un simplu pasaj, știi că acel lucru este al tău, l-ai gândit de la zero și îți aduce un anumit grad de satisfacție interioară. Există surprinzător de mulți oameni care îmbină aceste două domenii și cred că este nevoie, în aceeași măsură, de ambele. Care sunt cele trei lucruri pe care le-ai deprins din muzică? Momentele în care mă deconectez de realitate, faptul că cel mai mic detaliu poate face cea mai mare diferență, cât si efortul comun „pierdut”. O mică lume paralelă, o desprindere scurtă din rutina zilnică prin momentele de pe scenă sau din simplele nopți petrecute în living cu chitara. Cât despre al doilea lucru, un exemplu poate fi că, uneori, preferi varianta live a unei piese, în favoarea celei înregistrate, poate doar prin existența unei simple note în plus sau în minus ori o modulație. Nu în ultimul rând, efortul comun „pierdut” a fost unul din lucrurile negative pe care le-am deprins din muzică, unde nu credeam că este atât de greu pentru un grup de doar patru persoane să fie menținut unit, mai ales când țelul și voințele sunt identice. Ca în orice activitate cu un scop comun este nevoie de un efort susținut din partea fiecărui membru pentru a putea persevera cu adevărat. Despre companie: EXE Software livrează produse și servicii pe cinci din cele șapte continente din lume. Organizația este specializată în furnizarea de soluții și servicii IT de tip enterprise, susținând îmbunătățirea performanțelor și eficienței proceselor de business din interiorul fiecărei companii din portofoliul său de clienți. Are peste 200 de proiecte la activ și o rată de retenție de 100%. E, totodată, partener certificat Microsoft Gold. Soluții dezvoltate pe: data management, resource management, workflow management, field data collection, data analysis. sursa : https://playtech.ro
  10. Noi imagini ce au apărut pe internet își confirmă designul următorului iPhone și nu prea ai motive de bucurie. Se știe de câteva luni care ar putea fi designul următorului iPhone. Am văzut randări cu posibilul telefon, am văzut chiar și componente din fabrică, iar acum avem și două mulaje de producție. Cu aceste modele, fotografiate în laboratoarele producătorilor de carcase, se vor produce iPhone-urile din 2019. La fel ca și randările din trecut, și aceste modele ne arată designul lui iPhone 11 cu trei camere foto în colțul din dreapta sus al telefonului. În imagine sunt două modele afișate, ceea ce presupun că sunt modelele pentru iPhone 11 și iPhone 11 Max. Cei trei senzori foto sunt aranjați sub formă de triunghi, un element nemaivăzut pe un telefon până acum, însă nu nepărat frumos. Deocamdată se vorbește despre faptul că acești trei senzori ar fi toți de 12 MP, însă nu vor fi toți la fel. Unul ar trebui să fie ultrawide, iar altul telefoto, dar rămâne să vedem ce zoom va fi capabil să ofere. Ce alte îmbunătățiri va avea iPhone 11 și iPhone 11 Max 09:57 22.04.2019 Noi imagini ce au apărut pe internet își confirmă designul următorului iPhone și nu prea ai motive de bucurie. Se știe de câteva luni care ar putea fi designul următorului iPhone. Am văzut randări cu posibilul telefon, am văzut chiar și componente din fabrică, iar acum avem și două mulaje de producție. Cu aceste modele, fotografiate în laboratoarele producătorilor de carcase, se vor produce iPhone-urile din 2019. La fel ca și randările din trecut, și aceste modele ne arată designul lui iPhone 11 cu trei camere foto în colțul din dreapta sus al telefonului. În imagine sunt două modele afișate, ceea ce presupun că sunt modelele pentru iPhone 11 și iPhone 11 Max. Cei trei senzori foto sunt aranjați sub formă de triunghi, un element nemaivăzut pe un telefon până acum, însă nu nepărat frumos. Deocamdată se vorbește despre faptul că acești trei senzori ar fi toți de 12 MP, însă nu vor fi toți la fel. Unul ar trebui să fie ultrawide, iar altul telefoto, dar rămâne să vedem ce zoom va fi capabil să ofere. Ce alte îmbunătățiri va avea iPhone 11 și iPhone 11 Max În parte din față, lucrurile nu se schimbă și iPhone 11 și iPhone 11 Max va avea același design cu ecranul crestat în partea de sus. Alte noutăți la care ar trebui să te aștepți de la noile iPhone 11 ar trebui să fie încărcarea wireless inversă, dar și baterii mai mari. Ming-Chi Kuo, analist Apple, spune că următoarea generație de iPhone-uri ar putea suporta încărcarea în două sensuri. Ceea ce înseamnă că iPhone 11 ar putea fi folosit pentru a încărca un alt telefon sau chiar căștile AirPods. De asemenea, Kuo susține că modelele Apple din 2019 vor avea baterii mai mari decât au avut până acum. Cu cât se apropie septembrie, cu atât aflăm mai multe vești despre următorul telefon al Apple și cu fiecare nouă imagine imi scade entuziasmul pentru următorul telefon Apple. sursa : https://playtech.ro

Board Life Status


Board startup date: December 03, 2018 02:40:37